Homebutton

Red Balloons

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vansinnigt fint!

Elin sa...

Åh gud så fint!

Rosanna Ahlström sa...

Fantastiskt!

Hanna sa...

Du är sjukt duktig!

Caroline sa...

Tokfint, nästan så man får ont i ögonen när man ser det. Som att rakt mot solen.

Brud´n sa...

BUUÄÄÄÄÄÄÄÄ...snyft....sob....snörvel....huckel å gråt...

Anonym sa...

Jag får rysningar varje gång jag ser den här videon! Om du skulle bestämma dig för att börja frilansa idag är jag övertygad om att du skulle kunna leva gott på din talang som fotograf! Mindblowing.

/Skäggiga killen med mikrofon

Anonym sa...

Superfint! Vackert. Jag är lite nyfiken på vad du har för objektiv?

bodja sa...

Tack som fan för alla kommentarer. De värmer.

Anonym (3): Jag kör stenhårt på dessa två

Canon EF 50/1,8 II
Tokina AT-X 11-16/2,8 Pro DX