Homebutton

One of a kind

_MG_5694(700)

10 kommentarer:

Sandra sa...

Haha! Jag tycker det bara bli värre av att vara mörkrädd. Dendär känslan av att det ska stå någon i spegeln tänker jag ofta på då jag tvättar ansiktet, sen blir det så att man tvingar sig själv att öppna ena ögat, med tvål överallt, för att kolla om det står någon där. Haha. Och kollar under sängen, det gör jag fortfarande. Är jag 18år eller 12?

Vad gjorde du för att inte vara mörkrädd längre? Såg alla skräckfilmer i världen och sen var det borta?

eve sa...

Ja, nu får jag skämmas...

Civilingenjör, interaktion/design är det som gäller för mig. Vad händer för dig i höst?

Anna Boström sa...

Hörrudu! Du har inga planer på att svänga förbi om kanske en vecka då vi har flyttat?:)

Evelina: sa...

...väntar med spänning på ballongbröllopsbilderna!

Nicola sa...

mera mera mera =)

JeayL sa...

Jag tycker du ska ta och uppdatera! Vill ju se mer bilder!!

ellen (ellerenellen.blogg.se) sa...

älskar bilden! oerhört härlig.

haent sa...

Hallå uppdatera bloggen?!

Evelina: sa...

Jag instämmer med föregående talare. Vad händer (eller snarare, vad händer inte) med 210grader? Come on, lys upp bloggosfären!

Caroline sa...

Jag kräver ett massivt panginlägg snart, kompis!